12 Hlasy

Nového zákazníka založím v eWay-CRM v Outlooku přes funkci Ověřit online (ARES), která mi doplní jeho fakturační adresu. Nyní ručně přepisuji tuto fakturační adresu do korespondenční adresy, zatímco u cca 20% zákazníků je korespondenční adresa jiná než fakturační. Toto přepisování dělám proto, abych měl pak v eWay-CRM Mobile na kartě zákazníka jasno, kde se ve skutečnosti nachází, ale obírá mě to o čas.

Není to jednoduchá věc, protože pokud bude systém automaticky kopírovat fakturační adresu do korespondenční, může se stát, že u klienta, který má tu korespondenční adresu jinou, ji tam zapomenu doplnit. Asi by to chtělo nějaký dialog, kde se systém zeptá "Přejete si zkopírovat fakturační adresu do korespondenční adresy? (Ano / Ne) a případně nastavit pole v korespondenční adrese jako volitelně povinná pole, tj. pokud nevyužiju možnost zkopírovat adresu fakturační automaticky, tak mě systém vybídne vyplnit korespondenční adresu ručně.

Přivítám nějaký návrh řešení.

ID 31038

Autor návrhu: Moderator Poslední hlas: 03 Dub Komentáře: 1

Zvažuje se

Komentáře: 1

Přidat komentář

0 / 500

* Your name will be publicly visible

* E-mail nebude zobrazen u návrhu